Pe aceasta pagina puteti afla raspunsurile la unele intrebari frecvente legate de activitatea noastra magica:
Intrebare: Cat de des faceti repetitii pentru spectacolele pe care urmeaza sa le prezentati?
Raspuns: Inaintea fiecarui spectacol de Botez Magic sau Nunta cu Magie, ne intalnim in sediul nostru pentru o repetitie cap-coada (numita in limbaj teatral international tech run). De asemenea, inaintea oricarui alt eveniment de anvergura medie spre mare facem oricate repetitii necesare pentru ca tot numarul sa decurga in conditii perfecte de spectacol.
Intrebare: Organizez un eveniment cu caracter caritabil in urmatoarea perioada si am un buget foarte mic, sau buget zero. Faceti si evenimente caritabile?
Raspuns: In fiecare an participam sau organizam un eveniment cu caracter caritabil prin care crestem constientizarea asupra inegalitatilor de sansa. Evenimentele din anii trecuti au inclus colaborari cu: CSEI Maria Montessori Constanta, Oratoriul Don Bosco Constanta, proiectul Traian Summer School s.a.
Daca organizezi un eveniment cu caracter caritabil, trimite-ne un email la adresa contact@magicianulciprian.ro si noi iti vom raspunde. Proiect desfasurat in limita unui eveniment pe an.
Cat costa un spectacol de magie?
Sigur, o rubrica despre intrebari frecvente din lumea magiei include si o intrebare legata de pret. Raspunsul este ca fiecare magician sau echipa magica isi poate evalua munca la oricat doreste. Factorii care influenteaza pretul unul spectacol de magie includ:
1. Investitia propriu-zisa in spectacol: recuzita de magie (numerele de magie si de iluzionism), costum sau costume specifice (pentru magician si asistenti), sceno-tehnica necesara spectacolului (sistem de sunet, efectele scenice folosite, mese speciale etc.)
2. Promovarea magicianului / iluzionistului: cu cat un magician are promovare mai buna, cu atat este normal ca pretul sa fie mai mare. Din categoria promovarii amintim: aparitiile mass media (televiziune, radio, presa), gradul de promovare pe social media (Facebook, Instagram, Youtube etc.), gradul de cautare pe motoarele de cautare etc.
3. Numarul de persoane implicate in desfasurarea spectacolului: cu cat un spectacol este mai complex, cu atat acesta va necesita mai multe persoane pentru buna desfasurare. Pentru un spectacol a-la-carte de magie si iluzionism, se poate incepe de la o asistenta de scena (un asistent de scena) si echipa poate creste cu tehnicieni (sunetisti, luministi), manager de scena, staff crowd control, manageri de locatie etc.
4. Numarul de evenimente propuse: la semnarea unui contract continand mai multe spectacole, pretul per spectacol se poate negocia in functie de numarul de evenimente
Daca doriti sa aflati pretul spectacolelor noastre speciale pentru nunta sau botezul pe care urmeaza sa le organizati, sau daca doriti sa organizati un alt tip de eveniment, nu ezitati sa sunati la 0764 424 836 pentru a intra in legatura cu noi.